رضايتمندي بيماران از مجموعه درماني سينا اراك | پاسخگويي مناسب انتظار شهروندان از بيمارستان است

قطعا رسيدگي پرستاران به تمامي درخواست هاي بيماران كاري دشوار است و شايد بتوان گفت امكان پاسخ به همه درخواست هاي مورد انتظار بيماران بستري كاري دشوار و حتي غير ممكن است، با اين حال در مجموعه درماني سينا همه تلاش بكار گرفته شده كه پاسخگويي به درخواست هاي منطقي بيماران بستري به بهترين نحو انجام شود.

به گزارش روابط عمومي بيمارستان سينا اراك مريم خندابي همراه يكي از بيماران بستري در بيمارستان فوق تخصصي سينا اراك با اشاره به اينكه مادرش براي انجام عمل جراحي مينيسك زانو به بيمارستان مراجعه و توسط دكتر اخلاقي نيا معالجه شد، گفت: تمامي بخش هاي بيمارستان عملكردي قابل قبول داشته و از شرايط موجود رضايت كامل را داريم.

وي بيان كرد: براي ولين بار است كه به اين بيمارستان مراجعه دارم، رسيدگي پرستاران و پاسخگويي بسيار مناسب است و مي توانم بگويم هر زمان كه درخواست، سوال يا مشكلي وجود داشت پرستاران و كمك پرستاران رسيدگي انجام و پاسخگو بودند.

خندابي در پاسخ به اين سوال كه به عنوان يك شهروند از مجموعه درماني چه انتظاري داريد؟ اظهار كرد: بيماري كه به بيمارستان مراجعه مي كند در شرايط غير عادي قرار دارد و نحوه برخورد و پاسخگويي به ويژه در خصوص افراد سالمند بايد باتوجه به شرايط بيمار انجام شود كه در اين مجموعه درماني به اين انتظار به خوبي پاسخ داده مي شود.

معصومه غني پور بيمار بستري در اين بيمارستان نيز از نظافت محيط و وضعيت بهداشت بيمارستان سينا اعلام رضايت و تاكيد كرد رعايت اصول بهداشتي و نظافت محيط در سطح بسيار مطلوبي است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *