کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط صحیح با ارباب رجوع در بیمارستان فوق تخصصی سینا اراک با تسهيلگري جناب آقای مهندس نحوی مسئول واحد بهبود کیفیت در بیمارستان فوق تخصصی سینا اراک برگزار شد.
باتوجه به اینکه در اغلب موارد افراد با استرس ناشی از بیماری خود یا همراهانشان به بیمارستان مراجعه دارند رفتارهای متفاوتی را شاهد خواهیم بود که نوع برخورد کادر درمان با افراد در حالت های مختلف در کاهش یا افزایش میزان استرس بسیار موثر خواهد بود.
بر این اساس کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط صحیح با ارباب رجوع به صورت دوره ای و متناوب،جهت اطمینان از کیفیت بالای ارتباط با مراجعین ، در سالن آمفی تئاتر بیمارستان فوق تخصصی سینا اراک برگزار خواهد شد.